czwartek, 8 listopada 2012

Scenariusz 83


B: Nina, jak idzie ćwiczenie Jaroma?
J: Co?
B: Nina miała Cię nauczyć śpiewać...
N: Zapomniałam! Może dziś po lekcjach spróbujemy?
J: OK...

Pokój Niny
Jo: Nina czy ty na serio zakochałaś się w Jaromie?
N: Co?
Jo: No bo z Jaromem tak na siebie patrzycie...
N: Sama nie wiem. Jak mnie poprosił to jeszcze nic nie czułam, ale teraz... sama nie wiem.
Jo: Musisz się nad tym zastanowić
N: Wiem...

Gdy Nina uczy Jaroma śpiewać
J: To co będziemy musieli zaśpiewać?
Jo: Coś razem o miłości
J: Co?
Jo: Jak macie udawać parę to śpiewajcie o miłości.
N: Joy ma racje. Proponuje Lay All Your Love On Me lub Need you Now. 
Jo: Myślę, że lepiej będzie pasowało Need You Now.
N: OK, to Jarome od dzisiaj woda na obiad i na kolację. A teraz ćwiczymy skalę...
I tak Nina uczy Jaroma śpiewać przez 2h...

Zebranie Sibuny
Ed: Co mamy?
N: Rufusa wilkołaka...
Jo: Ninę i Ell jako duchy
E: ... i Maskę, którą Nina musi założyć.
N: Jestem duchem i nie mogę niczego zakładać.
Ed: Chwila. Jak byłaś w szpitalu Amneris kazała mi założyć Tobie słoneczny naszyjnik.
N: To słoneczny naszyjnik chroniący wybrane... I od razu powtarzam Niczego nie mogę założyć

Próba
N: Uwaga! Odrazu mówię, że będzie tydzień Rachel, czyli ona teraz jest solistką, Brad gra na gitarze, Oliver na keybordzie, a ja na perkusji. Próba odwołana, bo idziecie szukać numerów dla Rachel. I nie słyszę sprzeciwów.
O: OK... (wychodzi z Rachel i Bradem)
Nina zostaje ama przy perkusji i pisze nuty
P&F&A&Al: (wchodzą) Hej!
N: Cześć! Co jest?
P: Chcemy wrócić do Sibuny...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !