piątek, 2 listopada 2012

Scenariusz 69

Am: (pojawia się) Lisa!
L: Amneris?
N: Amneris!
L: (do Niny) Ty ją znasz?
N: To pierwsza wybrana.
Am: Liso! Jak śmież nawiedzać teraźniejszą wybraną!
L: To jest wybrana?
N: Jestem nią.
L: Racz mi wybaczyć! (kłania się Ninie)
Am: Lisa jest setną wybraną. Ty tysięczną. Razem z wami tworzę trójkąt mocy.
N: Co?
L: Nauczysz się wytwarzać z nami najpotężniejszą moc.
L&Am: (znikają)

Obiad
A: Pamiętacie o dzisiejszej dyskotece?
T: A jak moglibyśmy zapomnieć?
A: Nina chcesz zaśpiewać?
R: Chce.
N: Nie wiedziałam, że mam menadżera.
R: I tak odpowiesz tak samo.
B: Po części Rachel ma rację.
Ja: Co będziecie śpiewać na eliminacjach?
O: Telephone, Get it Right i Work is Art.
Jo: Get it Right to własna?
R: Tak, Nina ją napisała.
N: Dawno, dawno temu pod koniec gimnazjum.

Dyskoteka
F: (rozmawia z Niną )Wszystko OK?
N: A co miało by być nie OK?
F: Nic tylko...
N: Sorry. Denerwuje się. Ostatnio dużo mam na głowie.
A: A teraz Nina zaśpiewa!
N: (wchodzi i śpiewa Stronger )
A: (rozmawia z Fabianem) Coś ty jej powiedział?
F: Nic.
A: To dlaczego śpiewa o chłopaku z którym była?
F: To źle?
A: Wyraźnie słychać, że żałuje, że była z tym chłopakiem.

Po zgaszeniu świateł
N: Amber?
A: Tak?
N: Mogę Cię  o coś zapytać?
A: Jasne wal śmiało, ale jeśli chodzi o twije rozdwojone końcówki to musisz je obciąć.
N: Aha... Chciałam cię prosić o radę. Jeśli chłopak, z którym zerwałam chce do mnie wrócić to co mam zrobić?
A: Dlaczego z nim zerwałaś?
N: No bo mnie zdradził... Dzięki Amber już wiem co zrobić. (zasypia)
A: (myśli) Mówiła o Fabianie? Jak pocałował Joy to mocno to przeżyła...

Stroje dziewczyn:
Niny:

Amber:

Rachel:

Joy:

Janette:

Mary:

Patricii:

Ell:

Terry:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !