sobota, 10 listopada 2012

Scenariusz 87

Hej!
Na początek piszę, że postanowiłam dodać kartki z pamiętnika dorosłej Niny (klik). Oto scenariusz:
MN: Nino... (przytula Ninę)
Am: Lauro, Nino! Trzeba już zaczynać posiedzenie wybranych...
N: (budzi się)

Jadalnia. Śniadanie
N: (wchodzi)
F: Cześć Nina!
N: ...
Ed: Nina?
N: ...
A: Nina!
N: Tak? Słucham, o co chodzi?
E: Co jest? Jesteś jakaś nieobecna...
R: To pewnie przez eliminacje.
O: Są już za 3 dni.
B: Właśnie kto przy balladzie gra na pianinie?
N: Ja
Ja: Umiesz grać na pianinie?
N: Pianinie, perkusji, gitarze i uczyłam się grać na skrzypcach.
Al: Łoł!
R: Co śpiewamy na próbie?
O: Any Way You Want it.
R: Tym razem każdy śpiewa, a muzyka jest z magnetofonu...
Ja: Możemy przyjść?
N: Brad?
B: Jasne!

W drodze do szkoły
Ed: Nina co jest?
N: (rozmarzona) Mama mi się śniła...
Jo: I co?
N: Była też Sara, Lisa i Amneris. Amneris mówiła o zebraniu wybranych.
E: Czyli mamy to do rozgryzienia...

Próba
N: Gotowi?
A: Tak!
N: Pytałam Brada, Rachel i Olivera... ale OK
N&B&R&O: (śpiewają Any Way You Want It (głównie śpiewają Brad i Nina))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !