poniedziałek, 5 listopada 2012

Scenariusz 80

R: Jesne!
O: Naprawdę?
R: Tak

W drodze do szkoły
Nina idzie samotnie do szkoły
F: (podbiega do niej) Hej!
N: Hej...
F: Co jest?
N: Nic, tylko jestem zmęczona... Ciągle mam próby na eliminacje i muszę wymyślić układ do eliminacji i do musicalu...
F: A jak z Jaromem?
N: Z Jaromem?
F: Z twoim chłopakiem...
N: A tak...
J&Jo: (podbiegają)
J: Cześć kotek! (całuje Ninę w policzek)
Jo: Hej Fabe's!
N: Hej Jarome!
J: Hej, mogę przyjść na próbę?
N: Jasne!
Jo: My też możemy?
N: Jasne!
F: Pamiętacie, że Amber ma urodziny w piątek?
N: Tak. Co by jej tu dać?
Jo: Może dla niej zaśpiewasz?
J: Własną piosenkę...
N: Napiszę, ale nie zaśpiewam.
F: Dlaczego?
N: Mam dość grać pierwszą role. Rachel zaśpiewa...

Próba
N: Amber ma urodziny w piątek, więc pomyślałam, że napiszę piosenkę, a Rachel ją zaśpiewa...
B: Dlaczego Rachel? Bez obrazy.
R: Ja też uważam, że Nina powienna zaśpiewać.
N: Dlaczego?
J: Masz śliczny głos, kotku.
N: Jarome nie pomagasz...
J: No weź!
N: OK...
B: A teraz próba!
Jo: Zaśpiewacie?
O: Brad zaproponował hit lata
N: (śpiewa Call me maybe)
R: No i ślicznie!
N: Naprawdę? Nie wiedziałam tych nut od jakiś 4 lat...
O: Napisałaś to...
N: I wrzuciłam pod łóżko! To co jeszcze jedna piosenka i zmykam...
B: Co?
N: Idziemy z Jaromem do kina...
O: Dobra. Jeszcze jedna.
F: Chwila. Czy Brad, Oliver i Rachel nie umieją śpiewać?
N: Umieją...
F: To dlaczego nie śpiewają, a grają?
N: Nie chcą śpiewać wolą grać...
O: To śpiewasz?
N: OK (śpiewa We Are Never Ever Getting Back Together)
B: I koniec!
R: Brawo!
J: To idziemy! (łapie Ninę za rękę i wychodzą)

Sora, że nudny, ale nie mam weny. Pomóżcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !