czwartek, 1 listopada 2012

Scenariusz 66

W drodze do szkoły
Nina i Eddie idą do szkoły.
N: Wtedy Rufus mnie porwał...
R: (podchodzi) Czyli o mnie pamiętasz... (atakuje ich)
N: (odwzajemnia atak) Odejdź!
R: (odchodzi)
Ed: Co jest?
N: Jest jakiś silniejszy...
S: (pojawia się) Poznaliście już mojego sługe wilkołaka?
N: Rufus to wilkołak?
S: (śmieje się i znika)
N: Zebranie Sibuny po szkole!

Zebranie Sibuny
N: Rufus jest wilkołakiem!
Jo: Co?!
N: Sama nie dam rady innych chronić, więc dam was zdolności. Eddie jesteś super szybki i super silny . Ell ty umiesz uzdrawiać. Joy masz super mądrość, czyli pulpit 3D, na którym pracujesz (rzuca w nich jakąś kulą mocy). Dziś będzie trening o 15.30 (wychodzi)

Hol
F: Nina, szukałem Cię...
N: Słyszałam.
F: Wszystko OK?
N: Z czym?
F: No bo niektórzy odeszli...
N: Z początku byłam wściekła, ale później zrozumiałam, że nie mogę narażać więcej osób.
F: Zmieniając temat, idziemy za spacer?
N: Teraz?
F: Czemu nie?
N: Nie mogę. (odchodzi)

Na treningu
N: OK, Joy skup się. Kiedy będziesz w 100% skupiona i pomyślisz hasło wyświetli Ci się pulpit.
Jo: To tak jak w komputerze. Jakie hasło?
N: Hasło to pierwsza myśl, którą pomyślisz w 100% skupieniu.
Jo: (wyświetla się pulpit) Udało się! Ten pulpit jest pusty...
N: Musisz każdego zeskanować, czyli w skupieniu go obejrzeć.
E: Co ze mną?
N: Ell ty... Hm... Jak by to wytłumaczyć... Musisz całą energię skupić na tym co chcesz uzdrowić. Energię przekazujesz rękoma. Eddie ma super szybkość i siłę.
Ed: Opowiesz coś o tym?
N: Musisz nauczyć się nad tym panować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !