piątek, 23 listopada 2012

S03E03 " Nie znaczy tak, czy nie znaczy nie?"

N: Nie!
F: Nina, dasz radę
Ed: Nina, boisz się?
N: Chcesz mieć odcisk buta na twarzy, brat?
Ed: Co?... Aa...
N: Be...
P: Moja szkoła! Weź jeszcze wylej na niego sok!
A: Odchodzimy od tematu...
R: A właśnie! Nina, byłam u ciebie w domu... i popatrz co znalazłam (rzuca jej poduszkę)
F: Co to?
N: Skąd ją masz?!
P: Co to?
N: Moja poduszka, w niej są wszystkie moje piosenki...
Ale: Ty piszesz piosenki?
N: Tak
Ed: Powiedziałaś "tak", bo będziesz w konkursie?
N: Nie!
Ed: Nie to znaczy tak czy nie znaczy nie?
N: To drugie...
Ed: Nie to pierwsze...
N: OK!
Ed: OK?
N: Tak!

Wieczorem. Sen Niny
MN: Nino...
N: Mama?
MN: Nino, uważaj!
N: Na co?
MN: (znika)
N: Mamo zaczekaj...
S: (pojawia się)
N: Sara...
S: Jesteś silna!

1 komentarz:

Skomentuj, please !