sobota, 3 listopada 2012

Scenariusz 78

Przy śniadaniu
F: Miałaś wczoraj mocny występ...
N: Błagam. Nie zaraziła was Amber obsesją, że ja i Jarome zerwaliśmy. Mogę śpiewać o czym mi się podoba!
R: Po za tym jest sezon na takie piosenki...
B: Mam pomysł na próbie każdy przygotuje solo.
O: Popieram!
A: Możemy przyjść na próbę?
N: Jasne!
R: Później wybierzecie najlepszy występ.

Próba
B: Każdy jest?
R: Normalnie Nina by o to zapytała.
N: Słyszałam!
O: Jaka kolejność?
N: Rachel, Oliver, ja i Brad.
R: Czyli ja pierwsza (wchodzi na scenę i śpiewa Put your hearts up )
Później Oliver śpiewa Not a love song, póżniej Nina You da one i Brad Hello, I love you.
M: Każdy występ był genialny, ale zwycięsca może być tylko jeden. Zwycięscą jest Nina.
N: Napewno nie Rachel?
A: Mam pytanie. Co robicie po eliminacjach?
B: Z Oliverem i Rachel mamy trasę...
N: Pierwsza trasa...
Mi: Gratulacje!
B: Nie wiem czy chcę wyjechać (patrzy na Ninę)
N: (wychodzi)

Zebranie Sibuny przy wypalonym drzewie
Jo: Nina by być człowiekiem musi się czymś wykazać.
J: Nieźle...
N: To trochę potrwa...
Ed: Dasz radę siostra!
N: Bez lizustwa brat!
Ed: Zrozumiałem
E: To dobrze.
R: (pojaiwa się)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !