czwartek, 15 listopada 2012

Scenariusz 96

Szkoła. Przerwa
E&N: (rozmawiają)
N: Amneris, Sarze i Lisie chodziło bym komuś zaufała
E: Nie mów, że nie wiesz o kogo chodzi
N: Nie wiem
E: Pewnie o Fabiana
N: Co tak się każdy go uczepił. Może chodzi o Patricię? Albo o Amber?
E: W głosowaniu wygrał by Fabian...
Pare metrów od niech stoją Fabian i Joy
Jo: Gdy zobaczyłam kostiumy to powiedziałam o nie nie. Niebieski nie pasuje do Lily Colins... Fabian słuchasz mnie?
F: Tak, tak jasne...
Jo: Nie żartuj. Widzę jak patrzysz na Ninę...
F: Która jest z Jaromem
Jo: Na Ninę, która nie jest z Jaromem.
F: Co?
Jo: Zerwali... My też możemy...
F: Nie będziesz zła?
Jo: Być w zwiąsku, w którym jedna osoba nie kocha drugiej to nie związek...
F: (uśmiecha się)
Jo: Chodźmy do Niny (idzie z Fabianem) Hej!
N: No nie! Wy też się uczepiliście? (odchodzi)
F: O co...
E: (przerywa) Nie pytaj

Pokój Niny&Amber
A: I wtedy wpadła Ashley Tisday i zaśpiewała...
F: (puka i wchodzi) Hej!
A: Hej! (szturcha Ninę, która czyta książke)
N: A tak. Cześć!
A: Chwila ty masz książkę!
N: Myślę, że to normalne...
A: Ty mnie nie słuchałaś!
N: Przestałam po słowach Ariana Juspice...
A: Nie, nie! Jest Victoria Juspice i Ariana Gradne!
F: Ale kłótnia...
A: To ja zostawię was samych... (wychodzi)
F: Co czytasz?
N: (pokazuje pamiętnik mamy)
F: Co tam napisała?
N: Ostatnie zagadki, ale pewnie nie po to tu przyszedłeś. Co nie?
F: No nie... Chciałem zapytać czy... czy... czy to prawda, że zerwałaś z Jaromem?
N: Tak, ale można powiedzieć, że razem zerwaliśmy...
F: Chyba zamieniam się w terapeute...
N: Troszeczkę... (przychodzi jej SMS) Muszę lecieć! (wychodzi)

1 komentarz:

Skomentuj, please !