sobota, 10 listopada 2012

Scenariusz 89

MN: Nino...
N: Mama
MN: Nino... Masz piękny głos.
N: Po jutrze są eliminacje...
MN: Niedługo Senkhara zaatakuje... Musisz być silna... (znika)
N: Mamo...
F: (wchodzi) Hej! Co jest?
N: Co? Nie nic...
F: Nie ważne. Amber zorganizowała parowy wypad do kina.
N: Co?
F: Wszystkie pary idą do kina.
N: Aaa...
F: Idziemy?
N: Jasne (wychodzi z Fabianem)

Powrót z kina
A: Jak podobał się film?
J: Nie wiem. Na początku usnęłem.
N: To było do przewidzenia.
Al: Ma racje.
O: Rachel podobał się film?
R: Był fajny, ale komedia-romantyczna?
N: Rachel woli musicale i filmy akcji.
M: Jej!
R: Jestem taka nie typowa...
Mi: Patrzcie! (wskazuje na dom Anubisa) Już jesteśmy...
N: (staje w miejscu) Idźcie, ja jeszcze się przejdę...
J: Iść z tobą?
N: Jak chcesz...
J: (idzie z Niną na spacer) Więc...
N: Więc?
J: Coś się zmieniło od naszej umówy?
N: To znaczy?
J: Nic pomiędzy nami nie ma oprócz umowy nie ma?
N: Nie wiem. Jak sądzisz?
J: Ja w tobie się zakochałem...

Zestaw ubrań:
Niny

Amber

Mara

Joy

Rachel
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !