sobota, 10 listopada 2012

Scenariusz 88

Ja: To było mocne!
N: (dusi się)
Ed&B: Nina co się dzieje?
Jo: Wody! Dajcie jej wody!
R: (daje Joy butelkę wody) Trzymaj!
Jo: (daje butelke Ninie)
N: (pije wode) (kaszle)
R: Ale napędziłaś stracha
B: Normalna reakcja. Za duże nerwy...
F: Co?
B: Za 3 dni występ, a Nina zawsze jest zdenerwowana
N: Ma rację
Mi: Co?
N: Całe 24 godziny przed występem strzelam jadem
A: Nie strzelaj we mnie
O: To przenośnia
R: Chodziło jej o to, że będzie na każdego wrzeszczała, przeklinała...
N: Dokładnie!
Al: Nino-Patricia?!
N: Można tak to nazwać.
B: Wyzwanie!
Ja: Co?
B: Nina i Rachel jeszcze się nie zmierzyły.
N: Masz z tym jakiś problem? Sora, już rzucam jadem.
B: Spoko. Może być I kissed a girl?
N&R: Że co?
J&Al: (śmieją się)
N: Zamknijcie się półgłówki!
J: Strzelasz we wszystkich jadem...
N: Was nie będę przepraszać. A co do piosenki to będzie wyzwanie!
R: Wiem.
N: Ja tam się nie boję wyzwań!
R: Ja się boje występować z tobą, ale OK. Zaśpiewajmy to
O: Potrzebujecie tekstu?
N: Znam tekst.
R: Ja też.
N: Możemy zaśpiewać teraz.
R: OK...
N: Będzie dobrze
N&R: (śpiewają I kissed a girl)
MN: (pojawia się)

Lekcja teatralna
J.W.: Kochani za 2 dni premiera!
A: (wchodzi z krzykiem)
T: Co się dzieje?
A: Mam pryszcza...
J: To takie smutne...
N: Weź czasami się zamknij, kochanie
M: Amber to tylko pryszcz...
E: Każdy ma kompleksy...
A: Na pewno! Janette to co?
Ja: Ja?
N: Co Janette? Ona też ma jakieś kompleksy!
A: Jakie?
Ja: Na przykład... em... mój nos! Nie lubie swojego nosa!
O: Zrobimy tak, tak. Nina...
N: (przerywa mu) Co ja?! Znowu ja!
O: Pozwól dokończyć. Zaśpiewacie I feel Unpretty/pretty.
N&R: (śpiewają I feel Unpretty/pretty)
M: Lepiej?
A: Lepiej.

Próba
B: OK, to śpiewamy Don't you want me?
N: Zmęczona jestem...
B: Ostatni raz, OK?
N: OK
B&N: (śpiewają Don't you want me)
B: I koniec! Nie było tak źle...
N: Jestem zmęczona na maksa.
B: Narazie (wychodzi)
MN: (pojawia się)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !