sobota, 10 listopada 2012

Scenariusz 86

N: Co?!
Jo: Robiłam badania i przez przypadek zrobiłam badania tobie i Eddiemu. Eddie nie może być twoim Yang...
N: Co? Dlaczego?
Jo: Jest między wami zbyt duża różnica. Aż 2%
N: Jaka jest dopuszczalna?
Jo: 0,03%
N: Ale Eddie jest nadal Osironem?
Jo: Tak, ale nie twoim.
N: Ale jak nie moim to kogo? (bierze księge Izydy)
Jo: Chcesz przeczytać rozdział o wybranych?
N: Tak... (czyta) Wybrana ma swojego Osirona, ale nie zawsze. Raz na 1000 lat rodzi się Równowaga, która zawsze ma Osirona.
Jo: Czyli Eddie jest Osirionem Równowagi...
N: Ja nie muszę mieć Osirona...
Jo: Jak jest Osiron Równowagi, tojest też rózwnowaga
N: Postaraj dowiedzieć się kto jest Równowagą i nic nie mów reszcie. Nic, a nic.
Jo: OK
Ed&E: (wchodzą)
E: Eddie coś odkrył!
Ed: Nina pamiętasz Sarę Frobisher-Smithe?
N: Taka stara nie jestem... Ale tak
Ed: Ona też była wybraną...
E: Czyli Sara jest z tobą pokrewniona...

Wieczorem. Pokój Niny&Amber
A: Nina?
N: Tak?
A: Czy my się jeszcze przyjaźnimy?
N: Tak, ale...
A: (przerywa jej) Więcej czasu spędzasz z Joy, która pocałowała twojego chłopaka.
N: Po pierwsze byłego chłopaka, po drugie teraz jest z Fabianem, a po trzecie ja jestem z Jaromem, po czwarte...
A: (przerywa jej) Bierz czasem oddech
N: (bierze głęboki oddech) Po czwarte idziemy jutro na zakupy?
A: Ale ty nie lubisz zakupów...
N: To prawda, ale z tobie nikt nie odmówi zakupów
A: To takie miłe. Wracając do Fabiny...
N: Amber Fabina to zamknięty rozdział.

Sen Niny
Nina idzie oświetlonym korytarzem. Po pewnym czasie trafia do pomieszczenia, w którym jest Amneris, Lisa, Laura (mama Niny) i Sara.
N: Mama?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !