poniedziałek, 26 listopada 2012

S03E05

N: Co wy tu robicie?!
Z: Mamy tu próbe...
T: Nie... My mamy
Lo: Sweet powiedział...
N: (przerywa) To się wkurzyłam (wychodzi)
H: Co ona się wkurza?
Ale: Ćwiczymy tu do okręgowych...
Ni: Myśli, że to załatwi idąc do Sweeta?
T: Mogę ja powiedzieć?
Ale: Mów
T: Nina jestt córką Sweeta...
Ed: (wchodzi) Hej, czy nie widzieliście Niny... (do 1D) Ja was gdzieś widziałem...
Ale: Właśnie poznaliście brata Niny...
N: (wchodzi wkurzona)
T: I co?
N: Podział... (do Eddiego)o... cześć brat! Tu nie ma Patricii...
Ed: To wiem... Fabian cie szuka...
N: OK... To idę

Pokój Fabiana&Eddiego
N: (wchodzi z Eddim) Hej!
F: Słuchaj, wtedy gdy pojawił się ten duch...
N: Powiem wam więcej gdy sytuacja będzie tego wymagała, OK?
Ed: Nawet swojemu Osironowi?
N: Jeśli go wogule mam (gwałtownie zakrywa usta)
Ed: Co?
N: Później wam powiem, OK?

Przy kolacji
P: No i się wyjaśniło kto jest nowym...
M: Raczej kim są nowi
V: (wchodzi) W zwiąsku, że troche was już jest nowe przydziały...
A: O bym była z Niną...
V: Więc tak, dziewczyny. Amber, Nina, Patricia i Joy w pokoju Niny i Amber...
Jo: Super!
N: Nie jest tak źle
V: Mara, Rachel i Alex w pokoju Mary...
M: Super...
V: Teraz chłopcy. Fabian, Eddie, Travis i... (wskazuje na Harrego)
L: Harry
V: ... i Harry w pokoju Eddiego i Fabiana. Lewis, Clark, blondyn...
Ni: Jestem Niall
V: Nie przerywać! Lewis, Clark, Niall...
Ni: Na imię mam Niall!
V: Niech będzie. Alfie, Jarome, Niall i Zayn w pokoju błaznów
J: Wolimy dwójkę kabaretową...
V: Mnie to nie obchodzi! Reszta w piwnicy...
N: Posprzątał tam pan?
V: To dziwne?
N&A: Bradzo dziwne...
V: Cisza! (wychodzi)
Lo: Zawsze jest zdenerwowany?
F: Nie, częściej gada do Corbiera...
L: Kogo?
P: Corbier to wypchany kruk
Z: Aa...
N: Be...
Ed: Ce...
Al: Jadalej nie znam...
A: Ty się na jednym znasz. Na wygłupach...
M: I na UFO
J: Mam pomysł. Niech One Direction zmnierzy się z So What...
R: Jestem tu sama!
J: To Nina ci pomoże
N: Przez słowo pomoże rozumiesz wszystko zrobi za ciebie?
J: Może...
Al: Oj no weś Nina... Pękasz?
N: Nie
Al: Czyli śpiewasz?
N: Tak...
R: Jaki ma być pojedynek? Duet czy duet przeciwko duetu?
H: Duet
L: Jakiej piosenki?
R: Smooth Criminal?
N: Żeby wystawić mnie?
R: Jak ty dobrze mnie znasz... To co? Piosenka pasuje?
Lo: Pasuje...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !