wtorek, 13 listopada 2012

Scenariusz 93

F: Nina?
N: Powiem wam coś. Wypisaliście z problemów. Ja to rozumiem i szanuje. Teraz nie powinno was interesować co sie ze mną stało i dlaczego nikt mnie nie dotchnie.
P: Ale Nina
N: Nie ma żadnego "ale Nina"
Al: Zmieniłaś się
N: Owszem (odchodzi)
L: (pojawia się) Porozmawiaj z nimi...
A: Co to?
N: Nie, Liso mnieli swoje 5 minut...
P: KIm jesteś?
L: Nie mósicie wiedzieć wszystkiego... (znika)

Eliminacje
N: Gotowi?
B&R&O:  Gorowi...
B: Nina, czyli nie będziemy razem?
N: Nie. Przypomnij sobie w jakich okolicznościach powstała ta piosenka (wchodzi na scena i śpiewa Get it Right)
W(idownia): (bije brawo)
N&B&R&O: (śpiewają Me myself&time, a następnie Work is art)
E(levate) S(trong): Po przemyśleniu całej komisji postanowiono, że ta szkoła ma talent! Ta szkoła nie zostanie połączona z Vivą.

Dom Anubisa
Po przebraniu się "So what?" i Nina wracają do domu Anubisa. Wchodzą do salonu
W(szyscy): Niepodzianka!
O: Jaka?
C: Victor pozwolił wam na ognisko. Idźcie się bawić. Zaraz przyniosę wam smakołyki.
B: Skoczę po gitarę!
O: Ja też

Przy ognisku
A: Nigdy nie byłam na ognisku!
R: Serio?
B: Ja jak byłem z Niną ciągle chodziłem na ogniska...
N: Najchętniej rzuciłąmbym w ciebie kłodą.
W: (śmieją się)
R: Zaśpiewacie coś?
N&B: Że my?
P: Jakiś problem?
N: Nie... Oliver pożycz gitarę.
N&B: (grają na gitarze i śpiewają Wouldn't Change A Thing)
J: Nieźli jesteście...
N: Przez 5 lat musiałam go znosić!
B: A ja mam powiedzieć?!
O: To przejdźmy do This is your song...
W: (śpiewają This is your song, a Brad i Oliver grają na gitarach) 
Ja: OK, trzeba się zbierać...
T: I sprzątać...
T&A: To pa (odchodzą)
Mi: Chodź Mara, jutro mamy na 8... (idzie z Marą do domu Anubisa)
I tak każdy odchodzi oprócz Niny i Fabiana
MN: Nino...

Mam pytanie: Czy w moich scenariuszach powinny się pojawić wampiry?

1 komentarz:

  1. Super :D Moglabyś się dołączyć do obserwatorów na moim blogu?? housee-of-anubis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, please !