niedziela, 4 listopada 2012

Scenariusz 79

E: Rufus?
R: Pamiętacie...(atakuje Nine)
N: (odpycha go)
R: (znika)

Próba
Nina jest sama w sali teatralnej.
N: (ćwiczy skalę)
F: (wchodzi) Wszystko OK?
N: Jasne. Oliver wymyślił Bitwe na głosy. Muszę zmierzyć się z Bradem.
F: Co wy macie z tą rywalizacją? Była bitwa na wszystkie głosy.
N: Rywalizacja popłaca, to znaczy każdy daje z siebie wszystko, bo chce wygrać
B: (wchodzi) Hej! Cześć Fabian!
O: (wchodzi z Rachel) Gotowi na próbę? O cześć Fabian
F: To ja chyba pójdę...
B: Czekaj! Potrzebujemy rurora. Rachel nie może być, bo będzie popierała Ninę
N: Oliver będzie popierał Brada...
F: Więc muszę być jurorem?
R: Tak jakby...
F: OK
B&N: (śpiewają Smooth Criminal)
F: Łał, to był...
R: Wysoki poziom?
O: Kto wygrał?
F: Nina
N: Znowu?
B: Ktoś tu robi się lepszy odemnie... (wychodzi)
F: Muszę iść. (wychodzi)
R: Obiecałam Terry, że pójdę z nią na zakupy...(wychodzi)
O: Nina?
N: Tak?
O: Podoba mi się Rachel. Nie wiem jak jej zainponować...
N: Piosenką...
O: Jaką?
N: Uptown Girl...
O: Dzięki...

Randka Rachel&Olivera
O: (śpiewa Uptown Girl) Rachel, chcesz być moją dziewczyną?
R: Moja odpowiedź to...

Macie jakieś pomysły na piosenki do następnych scenariuszy?

1 komentarz:

Skomentuj, please !